Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Jagung Manis semanis Senyumanku............

Hari ni takde menu pe yg nak d kongsi...sebab suma siaran ulangan jer & yg simple2! Bekpes arini pun hb ku yg sediaka.n. ala..sesekali time dia cuti! Siaplah nasi goreng telo ngan megi goreng.. heheh.. Sian hb ku kena dera!! Muahahahaha..

Dah lama aku asik pospond je nak wat Jagung Manis resepi dr Kak Aziemas nih.. baru arini tercapai!! heheh.. kenyang aku melantak!!! sambil dok merempit menghilangkan keburingan depan lappie nih..


Tadi hb belikan Frozen Corn 500g tu.. cukup2 tuk aku buat ikut resepi yg dah lama terperuk! cam tuan umah ni gak!! Kenyang ler, sebab cuma aku ngan hb je yang makannya. Anak2 manisku itew seblah mata pun x mandangnya! Tu pun aku yang makan paling banyak.. Aku suka!! Selalu gak beli dolu2 masa kat s'jung. Cuma bile kat cni jarang beli, sebab selalu tengok non-muslim je yang jual.. Heheeh... la ni leh la wat sendri, tapi takleh selalu... sebab makan tak reti stop ma!!

2 comments:

  1. amboi bekfes nya dah nasi goreng.. mee goreng lagi.. rajinnya..

    meh le join contest
    http://kakyong72.blogspot.com/2009/08/contest-jom-main-air-bersama.html

    ReplyDelete
  2. wah wah wah... mkn berdua jer kak?? tak ajak pongggggg. hiks

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu