Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Bebelan hujung minggu.............

Cuaca hari minggu ni cam selalu jugak..panas...tapi berangin sepoi2 languange gitu!! Jadi bahang kepanasan tu tak terasa kat dalam umah.. & hari ni pun aku & anak2 tak ke mana2.. just dok kat umah! Cuma hb kesayanganku itew yg bertungkus lumus berbelanja...mencari barang2 dapo.. utk keperluan sepanjang minggu depan..

Dah lebih 2 minggu aku dok terperuk kat umah. Camtu gak ngan anak2. Mood nak kuar tu memang takde langsung!! sejak wabak H1N1 yg dah semakin serius. Setiap hari ada saja mangsa terbaru.. Nasib baik anak2 aku ni jenis x kisah.. x kuat berjalan ler.. kalau d ajak..pergi, kalau tak, dok umah..buat macam2 aktiviti bersama!! baju raya tuk anak2 pun tak berbeli lagik!! Memang langsung takde lagi persiapan. Selalunya beli awal, sebab tak moh kelam kabut & kena bajet betul2 belanja tuh!! Tapi serasanya, tahun ni xde persiapan raya yg bersungguh kot.. sebab tak balik kampunggg.. hwuaaaaaaaaaa............



Jom makan eskim.. Nak buat sendrik memang malassss..... Ni kiranya ole2 tuk kami yg kat umah ni.. Hb beli tadi!! Bestnya makan eskim d musim panas nih.. C adik suka eskim, tapi x suka sejuk!! Siap pesan, "adik nak eskim moooo.." Dia cuma akan makan bila eskim dah nak cair..kurang sket sejuk nyer! hehehe..camtula plak!! Macam2 perangai!




Jom bersama2 mencegah penularan H1N1..
Hb beli mask kat Farmasi tadi. Pakai buang punya!! Beli sekotak terus, ada 50keping...dgn harga RM35. Pasni gi skul kena pakai mask ari2. Kat skul hb pun dah ada saspek H1N1... ramai student dah demam.. Cuma lom sampai d tutup! Riso tul acikk..



No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu