Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Ayam Lagikkkkkkkk..............

Jumaat datang lagi....
Hari berlalu & pergi..... Usia tua semakin menghampiri... & kita mula mengingati mati... Semoga cukup amal & ibadat.... Semoga Allah merahmati perjalanan hidup kita yg tidak kekal abadi..

Hari ni dimulai dengan kepalaku yg sakit yg mencucuk2.. adeiiihaiii.. Takleh nak bangun pagi tadi, sib baik bulan masih mengambang...so aku dok wat kona baring je la sambil peluk c kecik tuh.. Sian hb, arini tak dapat wat bekpes tuk dia, sib la ari jumaat blk awal. Nak harap dia makan kat kantin?? Jangan mimpi lerrrrrr!!!

Tapi sempat gak merempit kejap pagi tu... sebab selalunya sebelum gi skul, hb akan on9 lu... dah lappie sedia ter'on, aku pun ngambil kesempatan..padahal nyut2 kepala...rasanya mau pecah!!!.. huhuhu...


Ayam Goreng Berempah Serai

Resepi dr Love.. arini masak simple jer..sebab tengah mengong.. ehehe...



Makan Ayam yang syedappp ni ngan sambal cili tomato & sambal kicap... Buat nasi Goreng Tom Yam.. Hb kan gemor nasi gorengan nih.. so sumanya mudahhhhh.... Tuk anak2, nasi putih ngan sup ayam. Rempah2 ni bukan moh pun depa tuh!!!



Suka hb makan kerak2 tu... Dok abiskan kerak dulu baru makan ayamnyer!! Mekasih wat Love... Sedap..sampai ke keraknya...

2 comments:

  1. sedap...sedap...akak masak nasik minyak arini, kalo dpt pekena ngan ayam goreng berempah serai nih lagik terangkat ....

    ReplyDelete
  2. pe lagi kakkk.. hulurla nasik minyak tu kat cni... nnt kite passing ayam laks...heheheh

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu