Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Penat menggentel!!!

Dah masak awal, ada lak projek lain menunggu. Kue siput ni c kakak dah lama suh buat. Sejak hari dia ikut aku amik daun kari kat bawah.. Cium daun kari tu, otomatik dia ingat kat kue siput nih! Dan2 tu gak nak suh aku buat. Huhuhu..malasnye acikkkk...



Kesian lak sebab dah asik dok tanya je bila nak buat, pastu nampak lak gambonya kat umah kak AS, so ari ni aku pun menyibukkan la diri nih!! Kali ni resepi ikut Kak As.. selalu tu, ikut suka ati jer!!. Mekasih ye Kak!!!


Aduhai..letihnya acik dok menggentel sebiji2 kecik2.. Lenguh pinggang, naik kematu buntut nih! Ibu jari yang mungil ni pun dah jd slim gitu!! Jenuh nak perabiskannya!! dapatla sebalang beso! Makanlah puas2 kakak oiii... Dari tengah dok nguli asik tanya je bila nak siap... lom lagi stat gentel tuh. C adik kejap2 tanya.."dah siap mama??" huhuhu... Baru terjun dalam kuali , dah 5-6 kali masuk dapo..."Mama, tak sabo2 kakak nak makan!!!"....Hishhh...anak aku nih!!!! Kelam kabut aku d buatnye!!

1 comment:

  1. amboi.. rajin menggentel...
    ni le kuih yg ku tak lalu nak buat...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu