Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Kerepek Gunting??? @ kerepek Pagoda???

Cuaca kat luar berjerebu..memang teruk! Skul yang depan mata tu pun nampak samar2 je.. Kat Miri ni dah indeks Tidak Sihat.. Dengan panasnya membahang, memang cukup nak wat pakej batuk!!! Aktiviti GerKo kat skul hb pun dah d batalkan memandangkan keadaan cuaca yg bagai bernafas dalam lumpur!!! ekekeke.....

InsyaAllah hari ni aku ngan hb berpuasa... memandangkan lom time aku memasak lagi tuk menu bukak posa ni, so takdelah n3 lauk pauk... tadi masakkan menu tuk budak 2 tu jer... tapi yg makan cam biasa, cuma c kakak sorang!!!

Line tenet kat sini la ni speed jerk!! Baguih betul!!! takdela aku sakit hati...sakit mata...& sakit jari!!! hikhikhik......(sambil jeling2 kat cikmek HaSue)..



Tak kisahla pe nama dia....kat tempat aku panggil kerepek Pagoda..

Ni projek malam tadi.. Lepas maghrib mula menguli....pastu sambil bagi doh tu rehat jap, melayan hb dinner... dah siap mengemas, baru sambung balik keje nih!!
Buat kepek ni atas permintaan c kakak. Kue siput aritu dah lama abis dr muka bumi umah aku nih...so dengan gaya mengguda c kakak cakap kat aku "Kalau mama rajin, buatkan kakak kue yg macam kue siput tu, tapi panjang2..." Aku cakapla tepung dah abis, abah lom beli!!! heheh..
Pastu semalam bila abah dia balik shopping, pelagik!!! dia minta balik!!! So, d sebabkan aku ni mama mithali, aku pun mulakan kije nih!!



Dekat 2 jam gakla aku mengerjakan tugasan yg c kakak bagi dengan hampir 1kg tepung!..sambil d bantu oleh yg suh buat tu.. Sebenarnya x gemor wat keje2 memalam ni... sebab nnt kalau dah kusyuk kat dapo, time tido anak2 mesti terlewat.. Depa nak tido mesti aku teman.. Aku ni cerewet sket time tido depa...

Suke tengok depa makan...Rajin kalau makanan depa nak makan... kalau wat biskut ke..kuih ke...roti pun!! x moh!! yg beli nak pulak!!! berebut2! Gerammmmmmmmmmm aku! padahal aku wat lagi sedap!!!!

2 comments:

  1. akak pun panggei kepek tu pagoda nak sikit nak buat malesssss sgt

    ReplyDelete
  2. Leh share resipi x ... saya wat tak jadi gelembung gelembung udara tu la...TQ

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE