Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Suka2 aku jek!!!

Salam di hari yg cerah... Kain pun dah kering.. dah d angkat.. tunggu nak d kerjakan jer!! :P

Hari ni mulanya nak sambung pose sunat Syaaban..tapi..ada kesilapan teknikal!! Err..leh guna ke ayat tuh??.. ehehe..pe2 je la kan!!

Ntah nape 2-3 hr ni line tenet ni asik mengong jer. Cuaca yg tak menentu ni... line Streamyx pun turut demam sama. Wat sakit ati den jer! Br aritu dok puji melambung!! X sempat nak merayau... masuk 2-3 umah, dia dah wat hal! Line connected, tp xleh nak sambung.. camne tu??
Last2 aku asik dok melantak main game jer. Hb lak rajin downloadkan Trial Free Games yg leh main sejam tu.. beratur tggu turn! lagila galak adik manis sorang nih!! Aku suke game Hidden Object.. Kadang tu sampai berebut ngan c kakak.. dia suke ngaco!!! heheh.. cam bebudak!! :)

Tengokla tu..time aku menaip nih..line dah xde dah.. menunggu gambo masuk tadi dahla lama.. ntah bile la gaknya berjaya d post pun aku x tau! Ada kang yg kena 'saman' nih!!!

Jomlah..kita relax & tenangkan hati aku sendiri ni ngan gambo2 yg amat2 x lawonyer...
(biasala.. yg lawo cuma tuannya ajer!!)..



Muahahaha..sebelum tu kena gelak dulu!!

Mulanya sotong ni nak masak ikut resepi kat umah kak Ina Hana tu.. yg ada tabur kacang tuh!! Tp d sebabkan line memang d tahap nak kena hentak ngan teddy bear, aku masak ikut suka aku la... Yg penting ada gak taburan kacang tuh!! Sotong guna sotong biasa jer.. xde sotong yg luar biasa tu.. 2 eko pengantin sotong ada kat tengah tu, d kelilingi cincin2 beso.. yg bakal d jadikan hadiah kahwin nanti! Jadila kan.. wat penuhkan perut kami laki bini.. hehehe.



Kelainannya pada sotong ni ialahh... 2 pengantin sotong tu dah mengan......dungkan pulut!! Hahaha.. ada ka? Hikhik..aku buh pulut dalam itu perut sotong! Biar kasi depa senak!! Baru tau betapa kijamnya akuuuuuuu.. huarhahahaha.................




Buncis Masak Kicap ni my mom selalu masak. My youngest brother suka sesangat. Pantang nmpak buncis, nak masak kicap!! Kalau dia makan dulu, alamatnya yg kendian tu tinggal hirup kuah je la.. tu pun kalau ada kuah!!! Dia suka ratah jer! Ikut selera memasingla kan!!!

Aduhai...aku kena bertapa jap kat cni la nampaknyer.. Line masih x bleh sambung.. hati ni dah bagai d lambung2.. waduhh... Lebih Hangattttt dari biasa!!! Ni memang nak suruh aku menyengattt nih......... Gerammmm!!

1 comment:

  1. Dua je ke yg letak pulut? yg pengapitnye mane? takkan pengantin kipas sendri kot.hehehe... psst, main game sambil makan sotong ke tuh? hehe

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE