Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Jala jala ikan....

Penat aku menjala, tapi tak dapat sekor ikan pun!! yang dapat.........jala rabak!! Kalau jala ika koyak, aku lagi dasyat dr koyak... huhuhu...


Dr bekpes, sampai ke dinner nih, aku dok tunggu roti jala dr bangkok!! tapi tak kunjung tiba, so petang tadi terpaksalah aku menjala sendrik... Tapi tulahhh, habis rabak jalanyer... Tak berseni kraf langsung!!! Makan ngan...ape ek?? Nak kata kari Ayam bukan...nak kata bukan kari, ada letak kari.. hehehe..lantak ahhh..yg penting sedap & pedassssss.......



Selalu kalau menjala ni aku suh hb yg jalakan...hb wat lebih kemas & cun. Almaklumlaaaa, MIL dulu menjual, roti jala ni salah satu menu utama...hb ni rajenla gak tulun mak dia... tapi BIL lagi pro.. hehehe..aku ni jer, x berkesempatan nak blajo!! (ye ker? @ sebab malu x bertempat!!) hihi..

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu