Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Bertawakallah,...........

Salam semua...

Semakin hari wabak H1N1 semakin menggerunkan!! Menakutkan!... menyerang tak mengira siapa... Hanya banyak berdoa & bertawakal kepada Ilahi semoga di jauhkan dari segala bencana & malapetaka. Amin..

Terbaru & terkini, Presiden CostaRica pun dah dijangkiti H1N1..yg juga penghidap Asma. sebelum ni Tuanku Puan Pahang & 5 anakandanya dijangkiti juga..& alhamdulillah dah stabil.. Risau tul kan!!! Kenapa agaknya kerajaan tak isytihar Darurat yeK?? Aku ngan hb selalu membincangkan perkara nih!!! Mungkin akan banyak kerugian bagi syarikat2 & kilang2, tapi rasanya inilah salah satu cara pencegahan yg paling praktikal boleh d lakukan... untuk mengelakkan lebih banyak jangkitan & kematian.

Seminggu Darurat, memasing dok umah...sebab rasanya wabak ni lagi menggerunkan dr peperangan.. sebab ia x mengira siapa. Tapi, sebelum tu kerajaan mesti inform lu la.. supaya rakyat boleh bersiap sedia dengan segala keperluan... Dalam seminggu tu kan, mana yg sakit akan d rawat... so, takdelah ia akan menular.. Ermmm..betul tak teori aku nih?? ehehe..sebenarnya teori hb!!!

Pe2pun, sama2lah kita berdoa semoga kedatangan Ramadhan al-Mubarak yg penuh barakah ni akan menghapuskan penularan wabak ini... Amin.


Kita berbalik pada menu harini yek.. Just simple...


Paprik Ayam
Campur saja segala yg boleh d campur.. Sedap d makan begitu saja.. Walaupun kepedasannya memedihkan ulser yg ada d mulutku ini.... Hehehe.. Jom makan!!

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu