Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Ikan Tilapia yg Masam...tp d pandang Manis...

Nape tajuk n3 ni camtu ek?? hihihi..

Mata mengantuk, tapi kena tahan gaks..sebab tak moh tido siang.. Lagi lak kalau hari Isnin, hb ada kelas sampai petang, pastu sambung GerKo lak..takde geng kat umah nak bermentel2an...nak borak2..nak peluk2.. ehehehehe...Biasanya bile hb ada kelas petang, anak2 mesti kena paksa tido... so, lagi sunyilah gerangan hamba d umah nih!!!

Nak bersilat gayung kat dapo, alahai malas teramat...lagi lak ngan cuaca yg di ulit terik mentari.. lagi le bercintun nak masuk opis.. huhuhu.. apala nasib dapat ku yang malas ini!!! Padahal keje pun banyak lagi tu.. Kain tak berangkat gi...dahtu mesti nak kena lipat sekali.. Tapi kalau dah M tu.. jawapannya... Satgilah!!!

Hari ni masak pun gitu2 jer. Bendera jepun naik ni wat diri cam tonggang terbalik!!! Alasan sebenarnya kan??? :P



Ikan Tilapia Sweet Sour

Lama gak hb tak beli ikan Tilapia ni. Tapi Sabtu lepas dia beli plak. adalah 2 eko yg sedang2.. Suka wat masak camni.. kadang tu kalo angin kus2 datang menyerang, aku siap wat ala2 rendang ikan Tilapia ni tau!! ekeke...jangan tak caya!!

Hujung minggu aritu cuma hb je yang kuar belanja. Ntahla...bile dengar cite pasal penyakit yg tgh HOT skang ni, aku jadi resah & gundah gulana. Rasa cam tak selamat nak bawa anak2 gi tempat yang ramai orang. So, jalan terbaiknya aku dok umah jela. InsyaAllah sampai aku rasa keadaan betul2 mengizinkan!! So, apa yg aku masak...bergantung apa yg hb kesayangan itew beli.. Layan je la ek!!!


No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu