Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Ikan Goreng Asam

Salam d di hujung minggu!!

Korang kuar gi mana this weekend? Jalan2 cari makan??...jalan2 cari lauk?? AKu pun jalan2 gak...dari dapur ke ruang tamu, patah balik ke dapur, kona masuk bilik, sesekali jalan2 melawat toilet...pastu jalan ke dapur lagi.... & berulang2 begitulah sepanjang hari... hehehe... Puas aku berjalan arinih!!!

Pagi tadi hb ada program kat skul... Anugerah Pelajar Cemerlang untuk kelas Exam.. Maksudnya??? untuk bebudak PMR, SPM & STPM ler.. ekekeke... So, tuk menyenangkan keje aku arini, aku masak nasi lemak pas subuh tadi... Senang la kan... terus sampai ke lunch!!!


Nasi Lemak malas la nak inteprem ek.. Cuma nampak sket2 kat ujung atas tu!! asik menu yg sama jer.. Just tambah ikan Goreng Asam by HaSue.. Hehehe..betul ke namanya tuh? Ikan pe yg aku guna, tak plak sempat berkenalan... tapi beso2 gitu!!!....

Baru pas lunch ngan hb tadi.. Tadi bekpes teman dia makan jer.. aku just cemil2 roti jek. Lunch makan sepinggan ala2 romantik gitu ngan hb. C kakak dah makan dulu seblom hb balik dr skul. Siap bertambah sampai 3x, padahal cuma makan nasi lemak kosong ngan telur putih rebus, serta sikit kicap. Hehhe..ada ka mkn ngan kicap!!! Adik jer yg x moh mkn langsung!!! Riso aku!!

2 comments:

  1. kembang liuq nengok bijik asam jawa interprem sama tuh..terbayang rasa ikan tuh masam2 gitu..hehe..x smpt berkenalan ngan ikan tuh ek..i.c dier ader tgk x?ntah2 dr indon.hehe

    ReplyDelete
  2. sue..yg meleleh tu ayaq liuq ka??... huhuhu..

    I.c dia tggl kat kg nu.. rasanya pendatang dgn izin tuh!!! pe2 pun isinya mantap!!!

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu