Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Rojak............? :P

Dah berlalu seminggu Ramadhan tahun ini...alhamdulillah.....

Takde pe yg nak d kongsi...cuma menu simple iftar semalam yg dah lama tertangguh nak buat... Sumanya pasal malas nak buat mee kuning. Selalu pesan ngan hb beli mee kat pasar ngan makcik muslim tu, tapi mee makcik tu cepat abis.. Nak beli kat tempat lain, agak d ragui statusnya... Semalam, merajinkan diri gak menggelek mee.. Maka, tertunailah hajat d hati..


Rojak ape ek??

Hidangan yg comot..sebab hb dah tak sabo2 nak rasa.. Amik resepi dr umah kak hana. Mekasih pada yg empunya resepi. Kak Hana kata, kalau ada mee, rojak mee...kalau ada ayam, rojak ayam.. tapi rojak aku ni ada sumanya... Nak panggil ape?? Panggil Rojak Campur ler yer....



Walaupun tak ada sepenuhnya aksesori rojak ni..tapi memang best. Cuma hb kata kurang pedas, padahal aku dah 3 x gandakan cili keringnya dr resepi asal..huhu.. memang antu pedas sungguh!!
Ayam malas nak potong2.. makanlah seketul2 tu...



My Little Princess....

Hb snap gambo kakak bersahur pagi tadi.. Menu sahur kakak cuma Coco Ball wif Soya Milk & 2 biji Vitamin. Dia x moh makan nasi pepagi ni. Kadang makan roti ngan cheese.. Malam tadi awal2 dah pesan, sahur kakak nak minum Teh O tau mama!!.. Tapi minum seteguk jer, sebab dah kenyang ngan soya yang dihirup licin kat pinggan tu.. Kakak2..anak mama yang KUAT!!! Alhamdulillah.........

2 comments:

  1. Salam kak zura!!!!! eeeeee....kita sukeeeeeee rojakkkkk nihhhh...kalau boleh hari2 nak buat!!! bestnyer!!! dah masuk list jugak rojak nih tuk buke nanti :D.. kakak puasa penuh tak kak? ank kita yg sulung tuu puasa oenuh jugak yg kakak dpt bertahan sampai kul 3 ptg jerr!!

    ReplyDelete
  2. salam ijah...
    ijah memang rajen... jeles tul akak!!!
    Kakak puasa dah 5 hari dapat puasa penuh... alhamdulillah... Tgh nak melatih nih!

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu