Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Ulangan.............

Mentari dah pun menghilangkan diri...ini bermakna hari dah hampir senja.... tapi aku masih x sedor diri... merempitttt jer!! kalau kat kampung merempit gaks... heheh.. tapi ngan motor abahku itew la... La ni dah makin canggih.. merempit kat lappie jerk.. hikhik, ada ka???

Petang tadi menu minum petang kami skuarge menu ulangan lagi.. Dah yg itu je anak2 suka makan. Karang buat yang lain sket...mak dia ni gak yang kena abiskan. kalau kena gayanya, ada gak geng makannya... Tu yang kadang malasssss nak mencuba2 nih!!!.. walaupun hati teringin tapi bile pikir kadang sampai 2-3hr br abis.. sampai dah x muat mulut kecikku ni nak menelan, jadi terbantut keinginan tuh.. huhuhu.. Sebab tu rajen gi mintak makan umah orang!! Tu pun kalau ada yg bagi,........ hwuaaaaaaaaaa............. sian aku!!!



Donatello & Beger 1 Malaysia..... hehehe

Ingat tak citer Ninja Turtles?? Watak2 utamanya : salah sekor tu Donatello. Cam iras2 Donut kan!!! ekekekeke.... Lama x tengok katun tu.. dolu2 masa kicik minatla.. skang ni aku cuma layan Detective Conan jer.. sesekali layan gak Tom & Jerry.. heheh.

Resepi Doh ni cam biasa..d impot dr myR..tuan punyanya mak budak yg dah pegang title Petani Alaf Baru tuh.... Mekasih banyak.. Dah x guna resepi lain dah.. sebab resepi ni senang, mudah & cepatttttttt............

Buat 1/2 adunan jer...dapat 9 ketui donut lubang tu, 5 ketui beger msia & 1 ketui donut pintal cam tocang tuh.. buat khas tuk my little hero yg x moh makan...

Jomlah..layan sama...merangkap dinner skalik!!! heheheh.... senang kje acikkkk.

2 comments:

  1. akak pun suke ngan resepi petani alaf baru tu gebus aje siap buat pizza base lagi .

    ReplyDelete
  2. kak mi, bagus resepi mak budak tu kak kak!!

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu