Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Kenapa & Mengapa????

Pagi 1 Ogos 2009...aku mulakannya dengan lafaz Bismillah....

Sehari aku menyepi dr menyibukkan diri ngan blogger ni, aku rasa cam ada something missing. Nape ek?? Tetiba hati rasa d ulit RINDU!!! Ermmm...boleh ke agaknya aku nak say GooD ByE pada Umah Maya yang dah terpahat d hati???

Bila aku minta pendapat hb, dia memang tak sokong!! Sebab dialah pendorong & pembantu setia aku tika aku mula2 pasang tiang, paku dinding, buh atap, mengecat & memasang langsir umah comelku ini. Dia kata dia masuk internet ni pun untuk aku, biar aku tak boring kat umah, suh aku cari kawan... huhuhu... & dia gak selalu mengalah bila aku ngan muka gediknya nak guna lappie sebab nak merempit!!! Tak pernah langsung kaco bila aku dok kusyuk menelaah cite & masakan kawan2 blogger sambil tergelak sensorang!! (bukan gile tau!!)

Apa Pendapat korang yek???......Sesungguhnya diri ini rasa cam...............?????
Heheheh......RINDU kat korang!!! Nak merempit & menerjah!!






5 comments:

  1. salam kak...jgn la mengundurkan diri...kat umah akak ni byk gak yg best2 ...huuhu.....

    ReplyDelete
  2. salam zura nape ni jgnla majuk2 cian ke akak tau nak tunggu jeritan zura

    ReplyDelete
  3. rindu kat sapa??? saya ka??.. keskeskes
    nih nak nasihat sket.. zura,
    kalo rasa nak menulis.. tulislah..
    kalo xde mood nak menulis stoplah jap tp jgn stop terus.. sebenonya menulis ni ada kebaikkan juga.. sebabnya setiap kali kita nak menulis tu, setiap kali tu lah kita berfikir dan setiap kali itulah kita menggunakan otak. so bila otak kita ni sentiasa digunakan, ini boleh mengelakkan dari nyanyuk... hihi tu salah satu kebaikkannya lah.. kalo nak senaraikan memang banyak..

    ReplyDelete
  4. aiyoh..komen dah sebelum kak yani..tp x masuk rupanya...ntah2 si ctzura nih merajuk ngan kite kot..tp nape eh?huuu...

    hb sambung line tenet pun utk kite x buring..hehee..
    tp depend ngan masa gak..kdg2 x terupdate pon..
    sempat reply msj jer..huhu

    masa anta komen kat sini smlm baru nk suruh tuka langsir kalo perlu.nih tgk dah tuko pun..so kmbalikan ler mood tuh yer.
    kite pun ader ak terkecik ati,tersinggung ngan kwn2 alam maya nih.tp try to abaikan jer..kalo ikutkan hati lama dah stop blogging

    sabor jelah ek..minta maaf yer kalo ader terkecik ati ke ape..

    ReplyDelete
  5. sama laa..hubby kite smbung tenet nih pon untuk kite yg gedik suka on9 nih..
    Dah2...jagan ngengada nak stop blogging tau!
    kang kite kekurangan tempat nak gelak sorg2 dpn lappie lak..
    Kalo nak tuko langsir utk mood baru tukar lah..(kite x nmpk pun lgsir skrg nih..hiii)
    kadang2 memang malas nak ngupdate..tp dah macam tugas harian lak..sebab kawan2 ramai kat sini dr kat luar nih haa..
    kite kat sini bukan ader kawan ponn.. bukan takde,tp x kan nak bertenggek kat umah org kan..atau melepak kat laman mah org hari..duk tenet nih kawan seantero,tp bleh jage laki n anak2 lagi.. :D <--rupanya ada lagi kat window satu lg.page load error.nih refresh baru kuar balik td..ehee

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE