Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mungkinkah akan ada lagi?

Salam semua...

Mood takde this today..
Ntah nape pagi tadi tetiba terdetik d hati cam nak mengundurkan diri dari dunia blogger. Ntahla.. Sebenarnya blog ni..& Perkenalan ngan sahabat2 maya memberi kesan yang mendalam dalam kehidupan seharian aku. Tempat aku mengisi masa lapang dengan berkongsi cerita & pengalaman... Terima Kasih semua..kalian mewarnai suka duka kehidupan aku d rantau nih! Aku kat tempat orang ni bukannya ada kawan pun!!!!

Tuk hari ni...ada gak nak kongsi menu yang aku sediakan... Harap2 esok aku masih ada tuk berceloteh d sini.. InsyaAllah...



Lamb Chop & Potato Wedges for my hb. Dah lama dia suh buat.... Pebret tuh!!




Tom Yam tak cukup bahan tuk aku. Buat gak sebab tak sabo nak rasa tomyam paste dr Bangkok tu... Sedap!!!

3 comments:

  1. Dah lama akak tak makan lamb chop. Sedapnya, tapi selalu makan kat kedai je.

    ReplyDelete
  2. salam....tak penah makan lamb chop selalu mkn chiken chop jer...tomyam past tu kalau yang bangkok punya mmg kaw ler....salam perkenalan...

    ReplyDelete
  3. Salam.. jgn la bersara lagi.. nanti kite nak ngendap2 kat dapur nie lagi...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu