Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tag dr HaSue

Tetiba rasa rajen nak wat Tag dr c H-Ha, S-Sue...HaSue.. :)

Tag ni tajuk dia -30 SOALAN.

Pada HaSue..harap puas ati....

1. Bekas kekasih saya adalah :

>Ada ker????

2. Saya sedang mendengar :
>kata2 c makhluk asing dengan kereknyer...(adik tengok cd otomen. ari2..sampai aku dah hapal!!)

3. Mungkin saya patut :
>stop merempit, gi dapo & wat nasik goreng!

4. Saya suka :
>masak, ngemas & merempit depan pc. Susah dah kena Virus tenet nih!!!

5. Sahabat-sahabat baik saya :
>orang yg memahami & mengenali diri ini sebaiknyer....

6. Saya tak faham :
>kenapa aku tak kurus2!!!!!

7. Saya kehilangan :
>handset pertama yg dihadiahkan hb kat Surau!!! hadiah masa bercintun! huhuhu

8. Ramai yang kata :
>saya ni manis bila tersenyum...:)

9. Makna nama saya :
>makna nama tak seindah rupa...isk..isk...

10. Cinta itu adalah :
>terlalu universal....pengertian yg begitu luas...teristimewa tuk insan2 teristimewa.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
>tengok otomen...(adik ler tu!!)

12. Saya akan cuba :
>mencapai apa yg saya inginkan... memiliki apa yang saya impikan.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>sampai bila2.....

14. Telefon bimbit saya :
>baru berusia tak sampai seminggu!! Hb br belikan yg baru!!!!..-( yg murah jerk!)

15. Bila saya terjaga dari tidur :
>saya cuit2 hb..suh bangun solat subuh....

16. Saya paling meluat bila :
>Line tenet putus2.....

17. Pesta/Parti adalah :
>berkumpul ramai2 & bergumbira

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
>anak kucing!! tapi x berani nak pegang!!

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>Suma peringkat umur menyeronokkan!! sebab setiap satunye akan melalui waktu2 yg berbeza.. pengalaman yang berlainan... kenangan yang tak dapat d lupakan.

20. Hari ini :
>rasa buringggg sangat... nak tenet pun takde mood...melingkar depan tv, baca mastika.

21. Malam ini saya akan :
>treng teng teng...kita lihat siapa yang kena!!!!

22. Esok saya akan :
>bangun awal cam biasa...sebab hb keje..ada sekola ganti!!

23. Saya betul-betul inginkan :
>bisnis yang saya impikan akan terlaksana & berjaya!!

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
>tembam sangat ke aku nih????

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
>eheheeh...jawapan bonus!! org suke shopping kat mana lagi kalau bukan kat Mall... huhuhu..

26. Makanan barat atau Jepun :
>Barat kot..sebab Jepun lom ada chance nak rasa....tak tau suka ke idak!

27. Bilik yang terang atau gelap :
>ikut masa & keadaan....huhuhu...

28. Makanan Segera adalah :
>makanan yg sejukbeku & cikedis...

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
>babaiiiii............

30. Siapa yang anda mahu TAG?
>Stop sampai sini kot..rasanye dah ramai yg buat...tapi kalau ada sesapa rajen..buat la ek!!!

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu