Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tag dr HaSue

Tetiba rasa rajen nak wat Tag dr c H-Ha, S-Sue...HaSue.. :)

Tag ni tajuk dia -30 SOALAN.

Pada HaSue..harap puas ati....

1. Bekas kekasih saya adalah :

>Ada ker????

2. Saya sedang mendengar :
>kata2 c makhluk asing dengan kereknyer...(adik tengok cd otomen. ari2..sampai aku dah hapal!!)

3. Mungkin saya patut :
>stop merempit, gi dapo & wat nasik goreng!

4. Saya suka :
>masak, ngemas & merempit depan pc. Susah dah kena Virus tenet nih!!!

5. Sahabat-sahabat baik saya :
>orang yg memahami & mengenali diri ini sebaiknyer....

6. Saya tak faham :
>kenapa aku tak kurus2!!!!!

7. Saya kehilangan :
>handset pertama yg dihadiahkan hb kat Surau!!! hadiah masa bercintun! huhuhu

8. Ramai yang kata :
>saya ni manis bila tersenyum...:)

9. Makna nama saya :
>makna nama tak seindah rupa...isk..isk...

10. Cinta itu adalah :
>terlalu universal....pengertian yg begitu luas...teristimewa tuk insan2 teristimewa.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
>tengok otomen...(adik ler tu!!)

12. Saya akan cuba :
>mencapai apa yg saya inginkan... memiliki apa yang saya impikan.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>sampai bila2.....

14. Telefon bimbit saya :
>baru berusia tak sampai seminggu!! Hb br belikan yg baru!!!!..-( yg murah jerk!)

15. Bila saya terjaga dari tidur :
>saya cuit2 hb..suh bangun solat subuh....

16. Saya paling meluat bila :
>Line tenet putus2.....

17. Pesta/Parti adalah :
>berkumpul ramai2 & bergumbira

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
>anak kucing!! tapi x berani nak pegang!!

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>Suma peringkat umur menyeronokkan!! sebab setiap satunye akan melalui waktu2 yg berbeza.. pengalaman yang berlainan... kenangan yang tak dapat d lupakan.

20. Hari ini :
>rasa buringggg sangat... nak tenet pun takde mood...melingkar depan tv, baca mastika.

21. Malam ini saya akan :
>treng teng teng...kita lihat siapa yang kena!!!!

22. Esok saya akan :
>bangun awal cam biasa...sebab hb keje..ada sekola ganti!!

23. Saya betul-betul inginkan :
>bisnis yang saya impikan akan terlaksana & berjaya!!

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
>tembam sangat ke aku nih????

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
>eheheeh...jawapan bonus!! org suke shopping kat mana lagi kalau bukan kat Mall... huhuhu..

26. Makanan barat atau Jepun :
>Barat kot..sebab Jepun lom ada chance nak rasa....tak tau suka ke idak!

27. Bilik yang terang atau gelap :
>ikut masa & keadaan....huhuhu...

28. Makanan Segera adalah :
>makanan yg sejukbeku & cikedis...

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
>babaiiiii............

30. Siapa yang anda mahu TAG?
>Stop sampai sini kot..rasanye dah ramai yg buat...tapi kalau ada sesapa rajen..buat la ek!!!

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE