Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mi Siputtttt.........

Ni salah satu kue nostalgia aku masa zaman sekola dulu. Tringat dolu2..kalau balik sekolah mesti singgah kedai pakcik depan sekola tu... ari2 dok beli benda alah ni. Kalau balik selalu naik bas trip ke 2..sementara nunggu bas tu, kopakla duit ni. Kalau ada kelas tambahan petang, lagila dok berkampung kat kedai tu... Tak taula ada niaga lagi ke idak pakcik tu.. Ijahhhh, ingat tak??..



Kenal takkue nih?? Pernah nampak? Pernah makan???....aku pasti kalau orang Johor mesti tahu kue ni...MI SIPUT!! Sedap makan ngan sambal tumis....makan tak hingat. Aku leh balun sampai berkeping2 sekali makan. Wallahhhhhhh...


Stok yang d bawak dr Johor aritu. Dah lama tak makan. Bertahun2 dah!! Hb aku pelik je tengok kue nih..tapi dah makan...baru dia tau!!! masyukkkkkkkkk.....





Yg belum d goreng... tak kembang!!

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu