Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Bun Ceklat ker??

Cuba merajinkan diri wat roti arini... ahaha..dah siap pon!!! dah makan pun!! dah terlebih kenyang pun!!.. camne nak diet? Haa..ada sesapa nak tulun jawab!!!

Guna resepi bun pandan berkaya...resepi lain kena guna susu segar.. sebab stok susu segar dah abis... menu ni guna air sejuk jer.. Lembuttt gilers...gebus cam pipi aku!.. hehe..

Bun Topping Ceklat. Bun kosong jer...ingat nak makan ngan jem duyan tuh... Masih banyak dalam stok. Nak buh terus dalam roti tu kang, langsung anak2 tak moh makan. Huishhh anak2ku ini Over cerewetsss... Ni lom tentu nak makan! Kadang naik geram melayan nyer... Tensen pun ada.. alahaii... anak omak!!!



Topping ceklat cam kek plak. Ada citer sebenarnyer... Bahagian atas tu ter'ireng' sket!!.. Kalau budak 2 tu nampak itam camtu. lagilah moh layan. So, godek2 kat gobok tu, adalah cooking ceklat yg dah tinggal baper kerat jer..(aku dah potong kecik2).. So..aku mekapkan la bun nih.. muahahaah...bolehla nak oiii...



Yo2 aku wat mekap cecantik..(ekekek..buruk ada la!!)..last2 c kakak just jilat ceklatnye, adik lak just makan bahagian ceklat.. part roti depa boh balik dalam tupperware.. Geram tul!! Sape kena makan?? Mama dia gak!!!! Tu yang kadang malas nak wat makanan ni...depa susah sket nak mencuba!!!

3 comments:

  1. adehh sedappnyer nak2 dgn teh o panas..perghhh berbun2 mkn...

    ReplyDelete
  2. yer betui, memang sedap layan dgn teh o panas... bagai terasa di tekak ku... ;)

    ReplyDelete
  3. ciklinn, kak Yong....
    jom kite makan sesama..............

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu