Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Nasi Goreng Udang Berserai

Saje2 nak menggatal....

Menu my sweet hb malam nih....berulang kali aku tanya hb nak makan ape malam nih.. & berulang kali gak dia cakap dia nak makan nasi goreng. Huhuhu..sebenarnya aku malas...sebab nasi dah abis! Siang tadi pun makan nasi bukak pose semalam...tak masak pun!..

Dengan muka seposen, aku pun masuk opis...masak nasi lu.. Sib baik ler kejap je tanak... Sebelum solat maghrib, nasi dah masak...ambik semangkuk kecik, just tuk hb sorang jer... sejukkan lu. Nasi kalau pepanas d goreng nanti lembik..

Pas maghrib aku pun dok bersilat gayung kat dapo...keletang keletung...teng teng teng...siappp... C kakak mula aku tanya cakap cuma nak minum Vico ngan biskut, pastu bila dia nampak abah dia makan nasi...huaklohhhh..nak nasi gak!!!.. Padahal dah seteko depa dua beradik minum Vico tuh.. Dengan muka 5 sen lak..aku masuk dapo balik.. Wat sup telo paling mudah d asia tenggara!! huhuhu..... Makan la kome ngan kenyang yer buah2 atiku...



Nasi Goreng Udang Berserai.... Selagi stok udang tak abisss...selagi tu la ada je dia nak inteprem... Aroma serai yang d hiris halus memang harum & menyelerakan!!!.. Tambah lak ngan kopok belinjau yg aku angkut dr Johor..(heheh..selagi leh angkut, suma nak angkut!!!). Tapi sebab aku tak makan nasi malam...just tengok je ler..... huhuhu...

Jom makannnn...opsssssssss..hb dah abiskan lerrrr.....

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu