Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Jemputan...

Mari2 semua............

Di JEMPUT untuk makan JEMPUT-JEMPUT di pagi hari yang semput....

Heheheh....


Jemput2 Pisang

Tengok kat dapo, ada setompok pisang yang ranum & mekar.... takde plan ape nak buat ngan pisang tu selain tuk d makan camtu jek... C adik kalau nampak pisang memang suka makan gitu jer..pastu kenyang, tak moh makan yg lain dah... Sebab nak kuar arini, & mungkin akan bertemu ngan pisang yang lagi ayu & seksis...aku pun melenyekkan pisang2 tu....maka... siaplah menu bekpes pagi minggu nih!!!! Jemput2 Pisang Mama!!! ekekekee...

Pagi ni jom kita penuhkan perut ngan jemput2 pisang tu... & nasi goreng cili api yg tak tersenarai untuk d peragakan kali nih!!!

JEMPUT semuaaaaaaaa.........

1 comment:

  1. jempuuttt pisang nampak comelll jeee......bulat2...hee.heee........terliur pulakkk

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu