Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Karipap Inti Sedap

Huishhhhh...jenuh tul aku menunggu nak meng'upload gambo2 ni.. Tensen!!! dah lama nunggu, pastu dia kuar..'error".. huakloohhhh...geram!! mengantuk aku dok depan pc nih.. sampai keyboard ni hampir2 nak kena ciuman aku yang dok tersengguk2 tahan ngantuk... pas sahur pagi tadi terus berjaga sampai la nih... Mata dah stim jer.... Arghhhhhhhhhhhh...... terbayang bantalku yang mulus itewww....

Jom tengok d antara menu berbuka puasa ku di hari Isnin yang cerah ini..


Karipap Inti Sedap

Ntah nape tetiba cam nak makan karipap... Sib baik semalam ada beli kentang, kentang kat umah c HaSue dah bawak lari. Cuma ditinggalkan sebijik jer!!! huhuhu...

Resepi by MakYung yang sedang berdebor2 menanti kelahiran 3rd babynyer... Kak Hana Jepun. mekasih ye kak ina. Sedapp....nama pun Inti Sedap kan!!!



Kelimnya tak cun arrrr.. tapi blehla kan..tuk wat makan sendiri!.. Sekali buat, goreng suma sekali. Cam alang2 je nak tinggal.. heheeh..dasar tamak!!! Macam larat jer kan!! So, tadi aku melantak karipap je la, wat ganti nasi....makan ngan lauk!! Ada ka??? ekeke..suka ati aku la..

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu