Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Malam Jumaat.......

N3 takde kena mengena ngan tajuk. Saje suka2...

Alhamdulillah...dapat aku habiskan puasa hari ni. Semoga puasa aku arini d terima Allah s.w.t. amin..

Rasa agak letih, mungkin di sebabkan cuaca yang teramat panas..hingga ke malam hari. Dan perut masih terasa kenyang hingga sekarang dek makan yang melampau!!! huhuhu...camner nak diet??? Tapi aku dah tebus balik ngan membakar kalori yang ada nih. Dengan aper???? Excercise ku itew la... Dapatlah 200 kayuhan dalam masa tak sampai 1/2 jam. Kena lebih konsisten agar hasilnye labih memuaskan. Penat!!!!

Actually dah lama tak excercise , berbulan2 dah! sebab 'teman'ku itu rosak. Hb baru repair, so, kena menghargai susah payah hb ku itew yg bertungkus lumus menggerudi besi tuk buat lubang. hihihi...

Cukup memuaskan hasilnya bila kita berdisiplin...sekurang2nya 400-500 kayuhan sehari. Hari ni just dapat 300, 100 aku buat awal pagi tadi. Berkat usaha sebelum ni, berat badan aku turun banyak tau!! Cuma kena RAJIN! Aku ni kadang ada banyak skip nye. Yela, lepas lahirkan c adik, berat naik mendadak. Nafsu makan kuat.. So, hb belikan 'teman'ku itu, sebab aku kureng percaya ngan ubat2 kurus nih! Ni pun kena turunkan banyakkkkkkk lagik!!!


Menu simple tuk berbuka posa tadi!!


Lagi resepi try n error. Daging goreng tomyam... Rasanya agak masam2 kepedasan.. Guna marjerin tuk menggoreng.. Nice!... bagi penggemar rasa tomyam yang kemasaman pedas itew. Resepi sok2 la...malas nak type!




Buncis masak kicap wif telur. Hb sukaaaa!!



Sampingan.....kegemaran anak2ku....karipap. & popiah guna inti yg sama.




Desert... Bubur pulut hitam durian. Belen kuah durian makan ngan pulut semalam banyak lagi, pastu tengok pulut hitam pun banyak lagi dok tersengih2... buatla... mix n adjust sesedap rasa.. Padahal masa mak ada sini dah banyak gilers melantak bubur ni... tapi cam tak puas, sebab aku suka sesangat!!! Sejuk2 lagi syiokkkkkkkk..... Hb tak makan pun!!! Tombam acik!

1 comment:

  1. npk sedap je daging tu kan...
    slmt dah abis pose..ade lg 3hari ni bila la nk abiskan

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE