Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tag Esbok..

HaSueee.........ni dah wat kije skolah ni..........

Tag : Peti Ais aka esbok

Esbok aku ni kecik jer...huhuhu...
Nilah harta pertama yang kami beli kat Miri nih. Dtg mai sini cuma bawak baju jer...& toto. Sib baik dapat tinggal kat kuarters guru, perabut dah lengkap, cuma beli ape yang perlu. Susah masa mula2 takde esbok ni...terpaksa makan makanan kering jek.. Tu pasal kena beli gak w/p cuma dapat yang kecik! Mula2 datang, banyak nak beli...banyak nak guna duit...Gaji pertama hb sbg guru!! Cukup berjasa pada kami sekuarge & dah lebih 4 thn berkhidmat. Tak pernah buat hal!!..
Hb kata...nanti balik S'jung, kita beli yang baru yerrr.... sbb aku dah aim 1 esbok yg cun!! hehhe..


Brand LG..adalah lekat FM depan pintu tu..tapi kekadang asik hilang sebab c kecik tu main.. Sori, esbok comot...baru nak stat mencuci....

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu