Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Easy, Simple & Yummy!!

Siaran tertunda!!!!.........

Amacam tajuk kat atas?? Muahahahah....Camla sedap pun kan!! Tapi yg penting senang masak, cepat siap... Tak kose den!!!

Ni menu bukak posa malam tadi...nak post, mlm td line wat hal... Connect tp takleh nak sambung. Geram tul!!! At last tdo awal ler.... Hb report pg td, t/hari ni br ok...



Menu yg senang banget!!! Buncis Goreng Telur wif Udang!!! nampak buncis kat umah kak Asma terus tringat kat stok buncis yg belum bersentuh tu... So, jadilah menu sesedap rasaku ini....



Ni lagi menu orang malas!! Ayam Masak Kicap! Masak sekali...anak2 makan, mak pak anak pun makan, Ni kes malas nak masak menu lain le nih! hahaha...yg penting kenyangggg!! (Sian laki aku!!)




Menu buka posa yg ringkas! Kopok leko tu sebab dah ternampak kat umah dak ika itu. aromanya sampai ke Miri nih. stok dr Johor banyak lg, so, balun je ler.. Kalau nak buat sendri pun anak2 tak moh...so tak kose den nak nyusahkan diri! Yg bekas kecik tu tempoyak. Selagi ada stok!! hari2 le melantak!! ( Jeling2 kat HaSue)...

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu