Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Bihun jerrrr.....

Menu simple today...

Mulanya ingat nak posa lagi arini...tapi terlajak plak. Dah bangun kul 3 pg tu sbb c kakak jaga, nak gi toilet, pastu nangis...sebab tetiba takde suara..sakit tekak. Sambung tido nak kena peluk lak.. Aku pun tertido sama... Jaga lagi dah kul 4.15pg... dah ready2 nak g dapo, c adik lak merengek..ngigau gaknyer.. nak peluk gaksss... Ermmm...terus d buai mimpi balik ler mak budak nih!! Slalu nye masa tido ni dua2 cari mama depa yg gebus nih!!! alahaiiii.... dolu2 tahan kalau tak sahur..skang ni cam ngengada sket perut aku nih!! Senang beno lapooooo... huhuhu...



Sonang baitu...Malas nak pikir masak pe. Wat bihun sup jerk!! Hb minta watkan lamb chop sebab dia memang dah ada beli daging kamben tu...tapi tengok2 stok lado itam dah ellek... so, pusing lain ler... fanatik lamb cik abang sayangku itew...




Sup Kamben + tulang kamben...cepat & mudah sebab aku guna preasure cooker. Kejap je dah empuk... Senang keje acikkkk.. hehehe...kuah kena banyakkkkk, sebab aku suka hirup.. makan ngan sambal kicap pedas2 berapi.... wallahhhhhh......

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu