Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Menu arini laks..........

Muncul kembali....sementara line masih bernafas lagi...

Hari ni ingat nak sambung pose sunat lagi. Bila dah puasa rasa cam best jerr.. Tapi, nak wat camne...Terlajak perahu boleh berundur, terlajak tido tak sahurlah gamaknyer... eheheeh.. Kalau bulan Ramadhan, sahur tak sahur kena gak pose...tapi sebab yg ni tak wajib, tu yg suka ati je main skip2... hihihi...Ngengada tul mak budak ni kan!!!




Malas nak pikir nak masak pe ngn udang nih!! Nak menggoogle, pagi tadi line memang ngong.. so aku goreng gitu jer..setelah diperap dekat 1j dengan garam kunyit, serbuk lada sulah & tempoyak. Di ulangi TEMPOYAK!!!! ahahahah... Perap terlama sebab Kes kusyuk melayan TV ler nih.. Pe2 pun sodap gaks!! hehehe..



Sambal Terung yang mudah!!! Kalau makan terung memang suka lembik2...sekali hadap jer... sedap wooo....




Menu arini...........Jom layannnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu