Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Balik dahhhhhhhhhh...

Salam hujung minggu...........

Rasa rindu sangat2 nih!!! Dah hampir seminggu tak bersiaran... banyak citer blogger yang tak terkejar.. eheheh..pekabo sumaaaaaa????????

Semalam sampai Airport dah kul 6.15. Siap2 beli makanan kat Airport, malas nak masak ...dah penat!!! sampai umah dah kul 7 mlm. Pagi tadi sempat gak jengah 2-3 umah, tapi tak sempat tinggal jejak....nak kuar beli barang plak. Penat rasanye...kemas barang tak siap lagi nih...tapi dah dok merempit...Rindu punye pasallll.............

Jom layan apa yang menanti kepulangan kami sekuarga d kampung...

Sampai umah mak aritu dah dekat 10.30 malam....sampai2 je terus bantai.....treng teng teng...


Raja segala buah yang amat2 d rindui...wallah....puas giler. Makan durian sampai kekenyangan tahap gaban. Tak lalu makan nasi dah!! Bekpes pun makan duyan nih!!! Gambo duyan yang di simpan penuh dalam esbok....sejuk jer masuk mulut.....



Rambutan...merah ada, kuning pun ada... melambak2 atas pokok nu...



Pulasan yang manis & tebal isinyer.......Puas ati!!!



Dah bape tahun aku tak makan manggis. Dah jumpe, tak hingat donia.....




Cempedaks....rupa yang tak menarik...tapi rasa best...lagi sedap bile wat cempedak goreng..



Jambu batu ni pun tak nak ketinggalan.....ranummmm...



Musim jugak!! Ni beli, sebab pokok kat umah dah d tebang. Apa ni?? jering muda..sedapnye wat ulam.....berselera tul makan!!! Sejak kawin aku tak makan tau!!

Memang puas gilers makan buah2an tempatan yang d kutip kat belakang umah mak jer. Tapi tak puassss balik kampung. Rasa sekejap sesangat!!! huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu