Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tadaaaaaaaaa..............

Hari ni cuaca cam mendung jer.....nak hujan lagi kot!! Ingat nak basuh kasut anak2, yelakan... kami kan nak balik kampung....ya beda beduuuuu..... Tapi ngok cuaca cam terbantut lak. Heheh, anak2 tengah tido, hb lak ada kelas sampai petang.. aku ni cuma rajin dok depan lappie ni jer... merempit..... huahuahuahh...

Bising tul kat bawah tu...traktor & lori ngah sibuk nak wat jalan baru kat depan umah ni.. Yg kat belakang ngah pasang pagar...tung tang tung tang...Huishhh tula masalahnyer kalau dok kat kawasan yg tengah membangun nih!!! hikhikhik... Cam bagus jer ayat tu kan!! x sedar diri dok menumpang umah kerajaan!! Biasalah, kawasan sekolah yang nak bertukar elit....kena sabooooo bebanyak!!! Sib baik anak2 x terganggu...tido lena diiringi muzik enjin traktor!

Jom layan menu utama aku arini.....



sushi??? sashi??? Kakakaka....kite tengok sape yang kenaaaaaaaaaa.....

Arini aku masak pulut kuning jer. Makan ngan rendang daging...ada gak goreng ikan masin tu.. saje nak wat lagi sedap... Nak buat kelainan kononnya, aku mekap sket bagi naik seri gitu! Walaupun tak jadi & huduh, tapi sedap wooooo.... ekekekee... Ngok hb makan tadi best jer... dia memang pantang jumpa pulut!..suka banget!!!!



Ni lak menu yang serupa, rasa yang sama, cuma gaya persembahan yang berbeza. Selalu orang kata wat pulut kuning ni kalau ada 'meraikan' sesuatu... Aku wat sempena meraikan aku yang dah baik demam..dah sihat & kuat!!! Kena sihat oooo....kan aku nak balik Johor! Terujanyer!!!!

3 comments:

  1. wah....kratif shushi malaysia!

    ReplyDelete
  2. sushi pulut kuning. akekekeke.. idea gak tu! bila akak nak gi kk? honeymoon ek? ihiks!

    ReplyDelete
  3. hai cik manggis, Jiya...

    hikhik....sajer nak menggatal sebenarnyer, tu yg jd sushi tradisional tuh..

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu