Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Ikan Kod dengan Sos Putih

Selamat malam semua.... semoga line tenet speed ye ini malam!!! heheh..

Tengok news tadi, kes H1N1 dah makin teruk..dah catatkan 3 kematian. Banyak institusi pendidikan dah di tutup.. rasa risau sangat. Cam kat mana2 pun dah tak selamat. Salah satu skul kat area Miri ni pun dah di tutup. Sekolah tempat kami lalu lalang bila nak gi bandar!.. Memang tak kuarla wat sementara nih!!! Takut!! Harap2 semuanya berakhir dengan cepat & selamat. Semoga Allah S.W.T melindungi kami sekeluarga...melindungi kita semua.... Amin

Berbalik pada menu buka puasa hari nih... Simple.. ala2 mat saleh gitu!!. Jom makan...



Ikan Kod dengan Sos Putih.

Resepi dari myR. (Nape myR tak bleh bukak erk???)..dr siapa tak ingat plak, tapi bebanyak terima kasih... Ni 2nd time cuba. Request from my hb... Suka beno dia ngan kuah sos tu.. tapi sebab tak pedas, makan campur ngan cili tumbuk...



Memang best... Sedap banget!!! First time aku makan ikan kod. Mahal!!! Bising gak bila hb beli, sekeping tu rm11... Tapi hb kata "sekali sekala..kan jarang makan ikan, sekali beli apa salahnya yg mahal sket!!".. eheheh.... Sape lom cuba resepi ni, cubalah..sedap!!! pasti berbaloi2..




Desert yang ntah pe2... Bubur Pulut Hitam Berjagung.. Yummylicious.......

4 comments:

  1. woooowwww....makan westren yer!!!!!yummyyyyy

    ReplyDelete
  2. Salam ct. Pekabar? Menu yg sedaplah hingga tergoda akk. :) Semoga kita sume dijauhi dpd penyakit tu ye ct. Kita berdoa je la ye. :)

    ReplyDelete
  3. kak, nak resepi sos putih tuh boleh? macam sedappp je.. :P

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu