Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Anak dara ku.....

Apa citer ngan anak daraku ini??....Candid masa dia tengah menangis kat bilik air. Cam biasa bila suh dia mandi...Dah lama dok masuk bilik air, aku jengahla...."Kakak dah mandi?"..."Belom..." anak daraku tu jawab. "Kakak nak bukak ubat gigi...susah!"..memang ketat skit nak buka penutup kodomo lion tu. Dah lama pastu, aku jengok dia lagi...tak mandi lagi! Just berendam dalam besen. Sebelum tu memang dia dok terjerit2 panggil aku. "Nape tak mandi?"..suara mama yang still kontrol cun. "Kakak nak mama sabunkan..." pastu dia terus melalak...sepenuh perasaan. Aku pi kandid gambo dia....ingat dia diamla....makin menjerit...."kakak nak mama sabunkannnn". Ish budak ni. Makin beso makin mengada. Manja kemain. Ada sekali tu dia mandi ngan aku... Lepas mandi, nak pakai baju, dia ajak lumba pakai baju. Of coursela aku yang menang...dia asyik dok pot pet tak diam...baju tak pakai2 pun. Aku pun selamba cakap "Mama menang, kakak kalah"....tup2....Hwuaaaaaaaa.....menangis!!...Lari peluk abah dia...mengadu..."mama cakap kakak kalah..."....Pulakk!!!......Macam2 kerenah!


****gambo agak seksi****
Makin kuat pitching c kakak nih....

5 comments:

  1. uihhh..cam tu plak fesyennya,,hehehe..skali-skala mmg kena layan anak ni..sbb dioaang nak bermanja tuh..hehehe:)

    ReplyDelete
  2. ala la la cayang...
    nangis pun tetap come...
    hehhe

    ReplyDelete
  3. Zieha, Eyna....camtula perangai dia. Kadang tu menjerit gak c abahnya. Mengada2 tahap kronik... Adik dia kool jer...

    ReplyDelete
  4. Zieha, Eyna....camtula perangai dia. Kadang tu menjerit gak c abahnya. Mengada2 tahap kronik... Adik dia kool jer...

    ReplyDelete
  5. Zieha, Eyna....camtula perangai dia. Kadang tu menjerit gak c abahnya. Mengada2 tahap kronik... Adik dia kool jer...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu