Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Apple Cake...

Bila ku pandang epal yang bergumpal sesama sendiri kat dalam esbok tu, hati rasa sayu jerk... "Kenapa epal itu nampak begitu mengujakan?"...Di hari khamis & d malam jumaat nanti, pasti ada tangan2 gatal yang merayap2........nak ambil epal.!!!..Hah! pikir apa la tu...Sori ar..merapu ntah pe2...biasalah kekadang tu rasa cam sengal gak. Dok umah jer...paling2 dapat pandang padang bola depan umah ni...dapat tengok kontraktor2 yang baru balik keje...kalau tersilap pandang nampaklah dema bersepender kat luar rumah kotak. Sekolah ni sekolah lama, sama umur ngan keMerdekaan M'sia...so la ni tengah wat contstruction.....wat suma baru. Jadi ramaila pekerja2nya yang dok berumah tangga kat depan kuarters ni. Buat umah petak cam setinggan. Berdebu..lagi2 time cuaca yang panas membahang ni..sebabnya lori2 dok angkut tanah ulang-alik. Tu pasallah aku tak pernah bawak bebudak main kat bawah...sian depa, beskal pun main kat atas jer. Ntah bila la nak siap sepenuhnya...kadang sakit mata gak tengok depa2 ni..berkembanlah...berspenderlah....duduk betul2 depan umah plak tu. Sib baik aku dok 3rd floor....takdelah face 2 face sesgt. Opsss...merapu lak. N3nye kek epal...ke lain plak...
Selingan............taknak baca takperlah...iskisk...isk....



1 comment:

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu