Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Laksa Sarawak...........

Kita tukar menu plak....dari Johor kita ke Sarawak. Lagipun memang dah beranak pinak kat Srwk ni....sikit sebanyak mesti kena tau gak menu2 spesel kat cni. Laksa Sarawak from Johorean. Ntah bila nak insaf pun tak tau. Asyik dok makan...makan....makan.....Camne nak jalan program Diet nih?...Hwuaaaa....nanti baju tak muat....Senang2 nanti aku mangga mulut ni....bukan guna mangga pintu, tapi mangga manggo...kekeke....
Suka laksa ni sejak berkenalan masa Raya Haji 2005. Tahun pertama sambut AidilAdha kat tempat orang. Walaupun mungkin tak seterror HaSue....opssss....Mehlah...kita makan sesama.



Sedia untuk di makan.........



Adik beradik dalam famili Laksa Sarawak - Telur dadar, ayam, udang, taugeh, daun ketumbar ( aku guna daun sup jek), sambal belacan, limau kasturi, kuah laksa (xde dlm gambar) & dah tentunya bihun................



Pes laksa pilihan hatiku....

6 comments:

  1. huii..cam cedap jer laksa sarawak ni.. tp saya tgh berpantang lagi mkn laksa.. kalo sblm bersalin dulu, pebret la mkn laksa. tiap2 minggu mkn pun tak pe..

    ReplyDelete
  2. linn takpernah mkn laksa sarawak.. kat ana yerk nak carikk???

    tingin lak linn tgok laksa nie..

    ReplyDelete
  3. Ibu-arifa, laksa swk ni pakai bihun jer. Takleh makan gak eh?

    ReplyDelete
  4. Ciklinn, kat s'jung tak tau nak carik katnela....kat cni byk ler... ciklinn dok area mn hah?

    ReplyDelete
  5. Sedap Connie...bestttt....tapi tak taula, selera lain2...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu