Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Menu todayyy..............

Salam semua....dah lunch??...Arini tak banyak cite nak dibebelkan. Rutin seharian cam biasa, bermula seawal 5.30 pagi...itu ini begitu begini...akhirnya berlalu dah 1/2 hari. Tengah tunggu cik hb sayang nak makan sesama. Selalunya hari Selasa & Rabu hb balik kul 1.30pm. Hari Isnin & Khamis awal sket, sebab petang ada kelas. Balik makan pastu pegi lagi. Sementara nak tunggu perut yang lapo ni di isi, kita bergurindam sat depan laptop nih...Jom tengok menu pe arini....



Daging masak kicap harmoni...(suka ati aku la nak letak nama ape!!)...



Kangkung goreng ikan masin wif taugeh....



Pemanasan global dah semakin teruk! Cuaca kat sini sentiasa bahang & bergelora, segelora hatiku jua...So, untuk menyejukkan anak tekak pas makan nanti kita layan 2 versi puding soya ni....


Puding soya ala taufufa. With air gula melaka...



Puding soya manggo nata de coco. Cuma tu je yang ada kat umah. Buah2 dalam tin yang lain dah ellekkk....Jommmm........

5 comments:

  1. sedappnyerr... comel nyer taufufa tu.... budak2 mesti suka kan

    ReplyDelete
  2. wahhhhhh blog ni best!!!!

    jamu mata weh... enak!

    jika saya bertanyakan sebarang resepi... boleh ke?


    ihihi dgn x malunya saya berterus terang hahaha

    ReplyDelete
  3. ciklinn....nak cuba umpan anak2 makan la kononnya tu...

    ReplyDelete
  4. Miezrina, sama2 budak br blajo masak. kalau tau nnt sy jawb ek. kita share2...

    ReplyDelete
  5. Hantarla ke sini lapar niha...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu