Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Lamb Chop lagikk...

'Mari bercerita tentang lamb chop yang setia.....Heheeh...'
Semalam dah banyak makan nasi, so arini kita cuti makan nasi. Tapi konsepnya tetap sama... menu yang membesarkan badan....Menu pebret hb yg tak bleh tidak ari ni kena masakkan gak! Dah asik dok tanya..."daging kat peti tu nak buat ape???"....
Sebab takde benda yang sesuai nak di sedarakan ngan lamb chop tu...aku tambah je apa yang ada kat umah. Lantak ah...janji bleh makan. Korang jangan pakat gelak reramai plak eh. Sian aku, perah idea nak letak ape kat lamb chop tuh. Scramble egg & crispy potato wedges. And macaroni wif sotong ball vege.
Senyum jer....jangan gelak.....babab kang....

2 comments:

  1. tak gelak cuma air liur jer yang meleleh, nampak sedap ler...
    ok what combinasi semua lam pinggan tu...

    ReplyDelete
  2. belasahh.. janji bley mkn.. alahaii, lapor balik arr... isk isk...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu