Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
April Foolllllllll...
Ada sesapa ke yang pernah terkena @ dikenakan masa 1 April ni? Hehheeh..ntah pe2kan...
Lantak ah...yang penting, ari ni ari yang ditunggu & dinanti oleh aku & my hb cayang. Hari ni dah leh isi borang untuk e-tukar. Awal pagi lagi hb dah isi, dia kata nak jadi orang pertama anto borang kat pengetua. Nak menunjukkan yang dia betul2 serius nak mintak tukar. Nak balik s'jung jugak2. Harap2 dapat sokongan 100% dari cik pengetuanya tuh.
Tak tau apa result yang bakal diterima nanti, aku harap ia tidak mengecewakan darling aku tu. Sekolah kat sini ok, nak dikira ok sesangat...yelahkan...hb ngajo kat sekolah bestari...budak2 pandai2 belaka. Takde masalah disiplin...senang nak mengajo...tapi...jauh dari mak abah. Susah nak balik jengok2 diorang yang dah tak berapa sihat. Hb anak lelaki sulung..yang ada kat sana cuma adik beradik pompuan jer...masing2 dah kawen. Rasa tanggungjawab tu lebih sket. Harap2 lepaslah kali ni. Hb minta tukar kat tempat lahir dia la....apalagi......Kolumpo.......
Semoga sinar mentari menanti kami di bumi Kuala Lumpur.

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu