Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tahniah kakak

Award untuk anak dara kesayanganku....Alya.

Sebab...Alya dah dah masuk Iqra' buku 2. Dia pun dah habiskan baca buku2 dia. Bangga sesangat, dalam umur baru nak masuk 4thn 5bln, Kakak dah pandai membaca dengan lancar! Yang membanggakan aku ialah sebab aku yang mengajarnya sendiri! Dia tak skul pun, kiranya aku nak wat cam Home Schooling ler. Bukan senang nak ngajo anak sendiri..memerlukan kesabaran yang tinggi, lebih2 lagi aku yang senang je nak marah....
Alhamdulillah...minat dia terhadap buku memang mabelles..Tahniah kakak..sayang anak mama!
marah2 mama pun sebab mama sayang sangat kat kakak!


Buku pertama yang aku beli sewaktu nak mula ngajo dia membaca. Dah lunyai pun.


Lagi buku yang membantu..




2 set buku yang lebih memudahkan pembelajaran Alya...dah habis semuanya.


2 comments:

  1. Syabas2..great mama oh. 4 tahun da pandai baca.Sangat kagum. Nak wat cenggitu gak le kat sofea.Ct x keje eh?Fara ngah tunggu keje neh..tapi kalo duk umah lg besh kan.Anak lg manja ngan kita kan

    ReplyDelete
  2. Adura, saya full housewife. carik keje tak dapat....ke memang tak carik? heheeh.....
    seronok bile tengok anak pandai baca, laktu hasil usaha kita yg ngajo. Cuba la kat c comel tu.

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu