Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Serba Malassss

Arghhh... Terbangun lambat pagi ni. Malam tadi si kecik asyik ngigau jer. sekejap2 nangis...puas dok pujuk. Tulah, sebelum tido ligat benor bergusti ngan c kakak. Sudahnya mama yang tak cukup tido, dahlah kul 12lebih baru nak pejam mata. Pagi, jaga2 jam dah kul 6pg. Hari Rabu sek hb ada perhimpunan, takleh lambat. Aku bangun, Hb dah siap mandi & solat. Terhegeh2 aku gi solat, isi air mesin basuh pastu terus ke dapur. Dalam kelam kabut tu sempat gak wat bihun campak2 ni...apa yang sempatlah. Selalu 6.30pg hb dah gi sek, tapi pagi ni terlewat sket...tunggu bekpes spesel ku yang expres. W/p sek depan mata jek, tapi kena gi awal...kul 6.50pg dah mula kelas.

Bihun campak2...



Mata mengantuk je sepanjang pagi.Nak tido balik memang takdelah...sejak ada anak ni rasanya tak pernah aku nak tido lagi pas bangun pagi. Penyakit M datang melanda...nak wat apa keje pun malas. Lepas hb gi sek, melepak jugalah atas katil ngan anak2 yang masih tido tu...sambil online jap. Jengok2 paper, baca citer2 menarik...wat santapan pagi. Anak2 dah bangun barulah terhegeh2 nak jemur kain, nak kemas, nak siang ayam.....aduhai...malasssssnyer......


Nasi ayam sempoi...



Kuar petang semalam, so makan kat luar jer..malas nak masak bila hb kata nak kuar pas balik sek.

Tangan c kecik yang nak interframe.

Menu semalam...kat Sugar Bun lagi! c kakak nak makan mashed potato. Kat c2 je ada selain McD n KFC yg dah diboikot!....



Anak dara ku dalam troli barang.. Biasalah kalau gi blanje depa 2 beradik dok troli. Senang nak shoppin, depa tak megagau capai barang2...cepat keje!


1 comment:

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu