Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tun Zura kah yang menderhaka.........@ aku terlebih idea?.....ampunnn tuanku....

Amacam tajuk n3 kali ni? saspen tak?? Heheheh....ni suma pasal bola2 api ni lah... Aku namakan dia buah ceklat johor. kuakuakua...sesuka ati jerk. Anyway ni buah melaka yg telah dicoklatkan, inti letak coklat masakan, pastu tabur ngan serbuk Vico...Milo dah diboikot! Ntah pe2 ntah... lantakla labuu...............




Alhamdulillah, hari ni dapat sehari aku berpose. Penat & ngantuk jer manjang. Lepas bangun masak sahur kul 4pg tu, takdan nak tido lg. Ion baju2 keje hb yg tertangguh...lepas hb gi skul ingat nak sambung tido balik,tapi anak 2 bangun awal plak. Aduhai mata....berat sungguh nak di buka. Menu wat buka pose biasa2 jer. Biasalah kalau pose nak makan macam2. Kalau boleh la tu gak nak di buat suma....tamak ngalahkan peribahasa 'anjing ngan bayang2'.



Buah melaka ke buah salju??? Penuh ngan kelapa kering cam tepung gomak. Kelapa fresh takde.. jadilah wat lepas gian. Dapatlah 9 ketul. Aku sorang je makan 6 ketul. Ishhhhh kemaruk sungguh!


Rojak petis ni aku je yang makan. Hb tak baper suke. Buka pose tadi aku makan rojak ni je ngan buah melaka tu.. kenyang gilerzzzz tahap gaban tul, sampai tak larat nak bangun. Ditambah ngan pineapple smoothie (gambar x sempat amik) , pengaruh dari dak ika tu. Aduiiii.....senak perut den!



Ayam ni menu utama hb untuk makan ngan nasi. Dia makan sorang jer. Adalah balance 3 ketui...




Pencuci mulut ke pencuci perut??


1 comment:

  1. Amboi kretifnya dia...puas mikir tadi...kuih apalah yg coklat tu...skali pandang mcm aiskrim pop pulak...heheh


    Anyway, Salam ziarah kembali...
    Now sy kat tempat keje...nak menegegur mlalui chat box tak lpas...disekat....so komen kat sini je lah ek...

    Bleh tau tinggal kat mana ek? sy pun tak dok kl...tapi pesta buku punya pasal...ketar kaki nak turun KL...heheh

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu