Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

My 1st Tag......................

Tak sangka aku dapat tag...Actually aku bukan tau benor apa tag2 ni. Almaklumlah, baru lagi dalam dunia blogger ni. Tapi berkat rajin dok usha umah org sana sinun, taula aku apa fungsi tag ni. Mekasih pada cik WAWA kita yang sudi menge'tag' aku. Sebelum tu minta mahap bebanyak sebab.....tag ni dah agak lama tertangguh & cuma dapat siapkan keje dgn anak ke2. Gambar bb c kakak takde, tinggal kat kg. Gambo c adik ni pun yg dah balik umah. Berpantang umah mak mertua den!



1. Letakkan gambar anak yg baru lahir..Gambar kalau boleh mestilah yg masih dalam wad maknanya gambar anak hari yg PERTAMA.

2.Letakkan butir ini:

Nama penuh: Ammar Nasrullah b. Saiful Nizam Nama Panggilan: Adik @ Ammar. Kalau time marah terkeluar nama panjang...Ammarul Mukmininnnnn! Jantina:Hero idaman malaya...Lelakila. Tarikh Lahir: 24 Nov 2006 @ 6.43ptg Tempat Lahir: Hospital Kuala Lumpur Berat Lahir: 3.9kg....he a big boy Kelahiran: Normal...bersalin sendiri lg. Nurse ntah pegi mana ntah, penat aku dok jerit2 dlm sakit2...kepala bb dah kuar depa x smpi lg. Sib baik tak tergolek ke bawah....Masa pegnen 7bln aku dah sakit2, ingat dahnak bersalin...x cukup bln cam c kakak...rupanya dia wat lawak...2hr gak kena tahan kat wad. Dah dok puas aku kena cucuk sana cucuk sini, bg ubat itu ubat ini....at last dia kuar normal & awal 1week je dr due. Alhamdulillah...


3. Harapan korang pada anak ni. Jadi ape besar nanti n KENAPA?

Pertama2nya aku mengharapkan Ammar membesar sihat, ceria & gembira selalu. kalau boleh aku nak dia jadi seorang Doktor Pakar. Sekarang kurang dr.pakar di kalangan muslim. Boleh gak aku tumpang ubat....bila dah tua nanti! Tak dapat jadi doktor pun, aku harap dia jadi insan yang berguna & boleh berbakti pada agama, anak bangsa & negara Malaysia tercinta ini. Kalau dia terhingin nak jadi glemer & terkenal, biarlah dia jadi cam Dr.Sheikh Muzaffar @ Datuk Fadzillah Kamsah....bukan glemer sbg artis! InsyaAllah....aku doakan yang terBAIK untuk anak2ku...Amin..

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE