Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Ubat lagii....

Salam Jumaat yang barakah....
Hari ni aku g dating ngan Dr. lagi. Hb takde kelas lepas kul 8.30, so dia isi borang kuar awal sebab nak anto isteri kesayangan dia nih ke klinik. Sian tengok aku dok batuk tak sudah. Cam nak kuar anak tekak. Dapatlah aku ubat lagi. Just ubat batuk n antibiotik. Dr. kata peparu ok, dia suh makan ubat lu. Harap2 pasni oklah...penat dah batuk....badan rasa letih jek....




Pas gi klinik jejalan lah sekali. Dah alang2 kuar, ronda2 kat Bintang Plaza depan klinik tu. Lunch kat luar arini. Masa hb gi solat jumaat, dia tinggalkan aku ngan anak2 kat Sugar Bun...kami lunch dulu. Best gakkan makan luar sesekali nih. Kuakaua....
Arini aku dapat toys...murah jek! teringin plak nak wat maruku dr myR...heehhee...eksyen je lebih, watnya ntah bile...



Ni plak toys untuk anak2. Dah beli sorang satu pun still nak berebut. Dah sampai umah, memasing nak kaler merah...Baru 2 orang tu....




Kalau dah kuar mesti nak cari bahan baca2. Dapat gak sorang satu. Ammar buku kaler2, Alya buku citer, mama depa mastika. Korang minat baca mastika? Aku ni sebenarnya takdelah minat sesangat, tapi tiap2 bulan beli gak! (ntah pe2kan!)...Bukan percaya sangat isi critenya, saja suka2 nak perabis duit...ngengada...kadang tak abis baca pun dah ganti bulan lain nyer....




Gelang kaki untuk Alya. Dah lama dia nak sejak yang lama punya dah putus. Mintak yang emas tu....pandai demand! Tapi mama dia belikan yang gangsa. Kedekutnya mama! Iyolah, kalau hilang mau berdondang sayang...beli yang murah jer. Kaler gelap bila kena air tak cepat nampak karat.Sian anak dara aku!

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE