Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Ayam masak kurma.........

Alhamdulillah...bertemu lagi dengan Jumaat yang istimewa, penghulu segala hari. Cam biasa, just masak yang simple2 tuk arini yang rushing. Dah lama tak masak kurma. Aritu nampak c Wawa masak kurma teluq...aku lak wat ayam masak kurma. Tengok kat gobok ada sepeket rempah kurma adabi yang ntah bila kurun aku beli. Ayam pun dah lama main salji kat dalam esbok tu...Bahan2 lain suma cukup...so....lepaskanlah hajat d hati. Hb makan bertambah2...nasi yang masak tadi dah abis sekaligus!Dah lama sangat tak masak camni. Yelahkan...kalau nak berdiet, santan mantan ni kena kurangkan... Anak2 cam biasalah....lauk sup ayam jerk. So, arini...aku pun makin bertambah kembang la....masalah negara betul....



Makin berselera sebab ada ikan masin ngan sambal belacan ni. Pun lama tak buat sambal belacan ni. Sebab masa baru2 bersalin c adik tu bila makan bab2 belacan ni kepala senoneng jer.
Tu yang lama pencen tu. Tapi masa balik kg aritu ok la plak...mengada sungguh!


3 comments:

  1. seapnyerrrr linn pun kalu maska kurma ayam wajib ada sambal n ikan masin camtu...sedapnyerrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  2. yummy sdpnyer, kite x pandai msk ayam kurma, takut x sdp.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. sambal belacan tu yg buat tak tahan tu..

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu