Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Terkenang semasa dulu......

Di malam yang syahdu ni, tetiba ada rasa rindu terbit d hati. Teringat kat kekawan masa dolu2.
Lama tak jumpa ngan kekawan. Walaupun dah ada kehidupan sendiri sekarang ni, kenangan masa belajar dulu memang sesuatu yang terindah.....yelahkan, zaman masa sekolah zaman yang penuh warna warni, penuh ragam....tak dapat di ulang semula...

Gambar ni masa hari aku kawin. Aku orang yang mula2 kawin antara yang reramai ni.... walaupun kalau nak dikirakan masa sekolah dulu aku tak pernah ada kapel2 ni...tak macam depa suma yang famous. Takde sape nak ngan aku. Tapi tup2..tak sangka aku kawin dulu. Tulah, menggatal...tak sabo2 nak kawin. Yelahkan, dah jumpa mr.Right idaman Melaya, apa yang nak di tunggu. Ekekeekkeke. Lepas kawin kami langsung tak jumpa lagi. Masa depa suma kawin pun aku tak dapat nak pi...sebab aku dah ada kat bumi kenyalang ni. Bukan leh balik selalu. Kekadang tu berharap gak...manalah tau ada antara blogger2 ni kekawan aku dulu...



Ni pulak masa aku Diploma kat UPM lu. Masa sweet remaja lagi. Tengah muda belia. Dah hampir 9 taun berlalu....Antara kami ber5, cuma C-ma sorang tak kawin lagi....Mungkin satu hari nanti kami leh wat Reunion...

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu