Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Crispy Onion Rings...

Di penghujung bulan mengambang ni, ntah naper terlebih hormon rajin plak...heheehhe..(tuk arini je la).. Petang tadi cuba2lah nak tunjuk terror. Maka terhasillah Crispy Onion Rings & Homemade Popcorn nih.....
Hb suka ngan Onion Rings tu...habis dimakannya sorang...cicah ngan mayo+sos. Memang sedappp...TQ la yerk yg empunya resepi. Nanti leh wat lagi. Anak2 taknak.. tak makan pun dema.




Anak2 tak pandang langsung ngan pop corn ku itew...Aku siap buh kaler2 bg nak tarik minat depa. Walaupun banyak hangus, tapi aku dah pilih yang tercantek...yg mulus & gebus...tapi bo layan jerk...Camana lah mama dia tak montel bagai di pam2 kalau buat makanan mama yg kena perabih! Dah sedap makan memanis tu, tup2 gigiku ini sakittt....sib baik kejap jerk. Dah lama nak cabut tapi takutttt. Hb cakap tak sakit, lg sakit bersalin...tapi nak wat camner...bersalin tu memang kena jugak2...yg ni....Ish..seriauuu.....At last masuk lu dalam esbok...utk dimakan esok2....




2 comments:

  1. Kalau anak2 tak nak, hantar kat sini pun boleh gak.

    samalah kita...takut cabut gigi.

    ReplyDelete
  2. uiskk.. sdp nyer foods tu sume..

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu