Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Bekpes Ape ???

Menu bekpes wat hb sebelum g skul tadi. Nasi impit goreng.....



Nasi Lemak wat pagi minggu semalam sebelum kuar berjalan2. Dah buat br tringat cik timun dah abis. X sempat nak n3 sebab dah balik jalan....penat. Cam biasa kemas barang shopin...tapi sempatla gak buat make over kat dapur tu. Sib baik dok berdua2an siang udang ngan hb, cepat siap...cepat relax. Pas2 fikir nak gosok baju keje lagi...tu pun separuh jerk. Pagi ni...anak2 tido lagi, mak dia pun ape gi....merempitla depan laptop....
Layannnnnnnnnnnnnnnn je la..

6 comments:

  1. sedapnyer...pg2 nie bila tgk makanan..

    ReplyDelete
  2. hmmm se pun dah lama tak wat nasi lemak...teringin la plak

    ReplyDelete
  3. sdp nyer.. nak jgkkk.. huuuu...

    ReplyDelete
  4. Wahh..sangat kreatif yer..nasi impit jd nsi grg.Fara xpenah try lagik..cam besh aje..wajib try neh

    Fara kalo timun xde makan nasi lemak jd xbape selera.Tpi org cakap pompuan xleh makan timun banyak2..takot banyak air lak nanti..kekeke.:D

    ReplyDelete
  5. Gie, zai,Connie.....buat cepat....
    jangan lambat2...

    ReplyDelete
  6. Fara, betul tu, org pompuan takleh byk mkn timun....cakap org dolu2...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu