Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Oh uh ah.....

Semalam ingat nak berehat sambil bertenet, tapi tak sampai 1/2j dok depan laptop, badan rasa cam nak rebah. Penat sesangat rasenyer. Kononnya taknak lah memanjakan diri sangat. Wat keje jugak, udahnya dok melepek jer. Cuaca panas terik yang membahang, aku lak dok berselubung dalam selimut. Sejukkkk....menggigil!
Sib lah petang rasa elok sket...leh bangun n mengemas apa yg daya. Bersepah tul umah dibuat c kecik tu. Malam pun tido awal...Berguling2 atas katil rasa sungguh nikmat...

Pagi ni bangun, alhamdulillah, rasa dah bertambah baik. Cuma tetiba selsema plak. Dalam malas2 tu siap gak menu bekpes arini. Donut untuk anak2 & pulut serunding untuk hb. Serunding tu 2hr lepas punya projek..ingat nak wat pulut panggang, tapi takde daun pisang. Nak suh hb ambik kat bawah, hujan plak pagi nih...so, jadilah pulut bergolek serunding.



No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu