Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Menu ??

Bila nak berjalan tu ada la bawa pe2 yang patut wat kunyah2. So bangunlah awal pagi tuk siapkan pe2 yang dan dibuat. Buat biasa2 jer...yang anak2 makan...Depa kalau dah main bukannya nak makan sangat...




Karipap pusing ni projek petang jumaat tu. Dah tinggal suku untuk di goreng pagi ni. 1st time wat, ikut resepi CMG. Tapi pada aku kulitnya terlalu rapuh!. MIL pakar wat karipap ni, tapi tak pernah lak aku ni berguru ngan dia. Orang bisnis & tukang masak...cuma aku ni jer yang tak ringan mulut nak tanya...Selalu tolong gitu2 tapi tak tahu detail resepi...Skang dah jauh, terhingin nak makan barulah....Padan muka aku!


Walaupun rupanya tidak menawan...tetapi rasamu tetap memukau hatiku..
Akhirnyaaaaaaaaa.....dapat gak wat pulut panggang....tapi comot je rupanya....
pe2pun.....layannnnn........


Jemput2 pisang pebret anak2. Ada pisang kat dapur tu yang nak monopos...wat tambah2 kemeriahan bekal...



Nasi Goreng Ayam tuk hb dinner tadi. Ringkas, mudah, cepat & pedasssss....sesuai untuk orang yg malassss macam aku! Dah penat jalan & shopin...Kemas barang lagi!....
Oklah tu...sedapppppppppppppppppppppppp......

1 comment:

  1. wow.
    semua buat sndiri ye?
    sedap...
    anak2 akak mesti pemakan orangnye kan.

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu