Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Sate....sate....sate....Wahid Satay???

Rasanye hari ni cam banyak sangat keje nak dibuat. Ntah pebenda pun tak tau. Kain semalam pun tak berlipat lagi, masih dok bertimbun dalam bakul....keje tak siap dah dok depan laptop.
Arini tak gi memana pun. Hb kena gi skul, ada perjumpaan ibu bapa - guru untuk kelas exam - pmr, spm & stpm. So, aku doklah melayan anak2 je kat umah.
Wat sate yang dah diperap sejak semalam. Hb cakap sedappp....cam kat kedai. Huhuhu...bangga sat. Mekasih kpd yg empunya resepi kat myR tuh. Jom jamu sate ayam.....



Ada sate mesti ada kuah kacang wif timun & nasi impit. Kali ni wat kuah kacang berdaging. Nasi impitku itu kurang terhimpit...x bape gebusss....



Bakar kat kuali leper ni jerk. Mana nak cari arang....okla tu kannn!!



Sate yang baru lepas dicucuk manja ke batang lidi. auwww.................



Sesi mencucuk sate. Abaikan tangan montel di c2. Gambar istimewa sebab c kakak yg tukang ambik.



Nak letak jugakkkk!!!....Bihun goreng cili api bekpes pagi tadi...

1 comment:

  1. sedapnyer sate tue..psot mai sini sket bleh!

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu