Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Burger Malaysia a.k.a. Pau sambal

Sabtu datang lagi....pagi tadi ingat nak bawak anak2 g main2 lagi kat Tmn Astakona(Tmn permainn la) tu, tp cuaca nmpk cam nak hujan...mendung berarak kelabu jerk. Bangun pepagi ku buat donut n burger m'sia, kononnya nak wat bekal masa lepak2 nnt, tapi jd bekal makan kat umah jerk. Tukar plan g shopping kat Imperial Mall. Habislah duit....beli stand fan, untk menambah lagi koleksi kipas kat umah. Penuh esbok comelku itu ngan ntah pe2 khazanah yg ku beli. Kalau dah nampak, suma nak d kaut bawak balik. Pas2 br terfikir camner nak perabiskan benda alah tu suma....ishhishhh...buruk perangai!


Burger Malaysiaku tercinta & donut mini bersalju....


Bila dah balik menyoping, penat...balik masak simple dimple je. Anak2 dah makan kat luar, nampak kedai makan sibuk tak menyempat nak makan. So terciptalah bihun kuah udang kering yang campak2 ni. Bahan2 dah ada so, tak sampai 1j dah hilang dalam anak tekak. Jom menjamu selera.

1 comment:

  1. sdp nyer.. kite pon suke berger malaysia tu... hehehe..

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu